CGT-PV crida a la participació en les mobilitzacions contra la Llei Mordassa

La Confederació General del Treball (CGT) fa una crida a la classe treballadora i al conjunt de la ciutadania a participar activament en la lluita contra l'anomenada Llei Mordassa, que entra en vigor a les 00´00h. del pròxim dia 1 de juliol. Al País Valencià tindran lloc manifestacions i concentracions en set localitats

Gabinet de Premsa CGT-PV

Com a primera cita per a mostrar el rebuig social a la Llei de Seguretat Ciutadana (popularment coneguda ja com a Llei Mordassa) es celebraran manifestacions en unes 35 grans ciutats de tot el país. Però durant dies anteriors ja s'han tingut lloc multitud d'actes (concentracions, performances, manifestacions, signatures de manifestos, etc.) contra aquestes retallades a les llibertats i drets individuals i col·lectius, establint desorbitades sancions per exercir el dret a opinar, manifestar-se o reunir-se en la via pública o en espais privats.

Aquestes multes podran anar de 100 a 600 euros, per fer una pintada, ocupar o reunir-se en la via pública o un edifici aliè; de 601 a 30.000 euros, per impedir un desnonament, formar piquets informatius o difondre imatges d'un policia; de 30.001 a 600.000 euros, per reunions o manifestacions en infraestructures de serveis bàsics (sense determinar quines són eixes infraestructures o serveis bàsics).

Per a major indefensió de la ciutadania serà la pròpia estructura policial la que determine la suposada gravetat de les accions i, per tant, quin tram sancionador s'aplica i amb quina intensitat.

La CGT promou i participa al costat de la resta de col·lectius polítics, sindicals i socials signants les manifestacions que al llarg del País Valencià tindran lloc en els pròxims diez:
- València: Manifestació: 20h des de Sant Agustí.

- Gandia: Concentració: 20h Pl. Major.

- Castelló: Concentració: 19h Pl. Maria Agustina.

- Alcoi: 20h Pl. d’Espanya.

- Villena: 20h Pl. Santiago.

- Dénia: 20h Pl. del Consell

- Alacant: 1 juliol: 19h Pl. 25 maig.

Info tot l’Estat: https://www.facebook.com/events/920252244662638/

La CGT fa una crida als seus afiliats i simpatitzants, així com i a la resta de la classe treballadora i els moviments socials, a eixir al carrer i a desobeir si calguera aquestes lleis Mordassa denunciant la repressió que l'Estat exerceix contra els col·lectius que més es destaquen en la lluita contra aquest sistema injust.

Gabinet de Premsa CGT-PV
Gabinete de Prensa CGT