10 al 14-d València: XX Jornades Llibertàries. I els pobles es mouen. Fent cultura, sumant veus

Enguany les Jornades celebren dues dècades d’existència. Aquesta nova edició es celebrarà del 10 al 14 de desembre en l’Octubre CCC (C/ Sant Ferran, 12).

CGT Valencia

XX Jornades Llibertàries CGT València
10 al 14 desembre 2018
Octubre CCC (Sant Ferran,12).
Exposició: “Caravana a les fronteres sud, relat de les polítiques migratòries europees”

I els pobles es mouen. Fent cultura, sumant veus
Dilluns 10 desembre
12h: Presentació de les Jornades i de l’Exposició. A càrrec de José Manuel Muñoz Póliz (Secretari General CGT), Antonio Pérez Collado (Comissió Organitzadora Jornades Llibertàries) i Carmen García (Caravana Abriendo Fronteras País Valencià).
12h30: Projecció del documental “Tigernut, la patria de las mujeres íntegras” amb Llanos Rodríguez (CIM Burkina).
18h30: Xerrada-debat “Els moviments migratoris en la història de la humanitat”. A càrrec d’Agustín Díez (Professor Geografia i Història universal UV). Modera: Emilia Moreno (Dones Lliures).

Dimarts 11 desembre
17h: Visita guiada a l’exposició
18h30: Xerrada-debat “La globalització capitalista com a causa de més desigualtats, control i repressió”. A càrrec de Thais Bonilla (Membre de Novact-Instituto Internacional por la Acción No Violenta- i Defender a quien Defiende) i Fernando Ntutumu-Sanchis (Llicenciat en Ciències Polítiques, investigador associat al projecte Migraciones). Modera: Marc Cabanilles (Plataforma Valenciana de Solidaritat amb el Poble Sahrauí).

Dimecres 12 desembre
18h30: Xerrada-debat “Fronteres imposades, solidaritats necessàries”. A càrrec d’Ismael Furió (Secretari General CGT-Salvamento Marítimo), Patricia Olascoaga (Psicòlega) i Rosario Polito Rizzo (Associació Intercultural Candombe). Modera: Àngel Bosqued (Fundació Salvador Seguí Catalunya).

Dijous 13 desembre
18h30: Xerrada-debat “El viatge: tres mirades, tres trobades”. A càrrec de Vivian Ntih (Víctima de tracta), Oriol Barri (Cantautor, col·laborador de Stop Mare Mortum i Casa Nostra, Casa Vostra) i Óscar Cusano (Assemblea d’Aturades i Precàries de CGT-València). Modera: Carmen Jareño (CGT-Metrovalencia).

Divendres 14 desembre
18h30: Xerrada-debat “Ens fragmentem o ens unim? Pels codis universals de les cultures populars”. A càrrec de Fermín Alegre (Pintor), Amparo Climent (Poeta), Ángel Muñoz (Autor de còmics), Carmen Cercós, La Peluquera (Cantant). Modera: José Asensio (Equip Comunicació CGT-PV).

21h: Festa: 5 anys de l’Assemblea d’Aturades i Precàries de CGT-València i 20 anys de les Jornades Llibertàries. Actuacions d’Oriol Barri i de La Peluquera. Octubre CCC.

Jornadas Valencia