Concentració. Front el feixisme, organització i lluita

El próximo 17 de noviembre a las 19 horas en la Plaza de Luceros

El ressorgir del feixisme al País Valencià, l'Estat Espanyol i la resta del Món no ens ha de sorprendre. Ara, com als anys 20 i 30 del segle passat, és la resposta d'un capitalisme enfonsat a una profunda crisi que necessita estats més autoritaris per a implementar polítiques més agressives, cap a les seues classes treballadores i cap a altres països.

No podem esperar que cap institució els frene; són eixes mateixes institucions les que permeten els seus actes i mobilitzacions, les que miren cap a altra banda front els atacs violents que protagonitzen, eixes que van sorgir d'una transició dissenyada i tutelada des del règim feixista del genocida Franco.
Sols nosaltres, organitzant-nos i lluitat als carrers podrem fer front a aquesta vella amenaça amb noves cares.
Per tot això, ens veiem el dissabte 17 de novembre a les 19:00h a la Plaça dels Estels d'Alacant.
Al feixisme no se'l discuteix, se'l destrueix!
Ni un pas enrere companyes!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[Concentración. Frebte al fascismo, organización y lucha
El resurgir del fascismo en el País Valencià, el Estado Español y en el resto del mundo no nos ha de sorprender. Ahora, como en los años 20 y 30 del siglo pasado, es la respuesta de un capitalismo hundido en una profunda crisis que necesita estados mas autoritarios para implantar políticas más agresivas, contra sus clases trabajadoras y contra otros países.
No podemos esperar que ninguna institución los frene; son esas mismas instituciones las que permiten sus actos y movilizaciones, las que miran hacia otro lado frente a los ataques violentos que protagonizan, esas mismas que salieron de una transición diseñada y controlada desde el régimen fascista del genocida Franco.
Solo nosotras y nosotros, organizándonos y luchando en las calles podremos hacer frente a esta vieja amenaza con nuevas caras.
Por todo esto, nos vemos el sábado 17 de noviembre a las 19h en la plaza de Los Luceros de Alicante.
¡Al fascismo no se le discute, se le destruye!
Ni un paso atrás, compañeras y compañeros!